torsdag 11. desember 2008

Midt oppi alt:

Okei, her kommer en liten greie... Jeg er nemlig så travel for tiden at jeg ikke har hatt tid foreløpig til å blogge onkli! Alt det travle innebærer: korøvelse fordi vi skal synge på ballet på lørdag, skriving av herrenes tale som jeg og en annen skal ha på ballet, øving på gitar, stresshåndarbeid så jeg blir ferdig med alle gaver før jul, håndballkamper, julekalendere og noe jeg får alt for lite av; nemlig hvile:P Men POENGET nå er at Jason Mraz skal synge på Nobels Fredspris konsert i kveld!! Jeg vet ikke når, men forhåpentligvis skjer dette ETTER at håndballkampen på TV2 er ferdig, for her i huset er det håndballEM som prioriteres. Men jeg ser jo på det og da! Vel, i hvert fall: Få med dere Jason Mraz, det
blir nesten garantert det beste på programmet!! Peace

Jason Mraz var på dagens pressekonferanse, men de dustene av noen journalister stilte ham absolutt INGEN spørsmål før han måtte gå fordi han skulle øve.... Duster...

Ingen kommentarer: