søndag 5. oktober 2008

Haustferie

GOD DAG!
Nå er jeg atter en gang tibake i kjedelige Oslo. Kjedelig i forhold til det livet jeg nå er blitt vant til å leve i hvert fall. Den siste tiden før ferien var som vanlig full av diverse aktiviteter og sprell. Vi hadde en dag med trening i gymsalen, vi har vært i bassenget, vi har vært i elva og lært grunnleggende teknikker for elvepadling, vi har vært i Mulevika og kost oss og sikkert noen andre ting som jeg ikke kommer på i farten. Jeg synes det er utrolig gøy å være i bassenget og herje! Vi har vært der 3 ganger nå, og jeg merker godt at jeg begynner å bli tryggere og flinkere på stuping og å hoppe fra høyder. Dessuten ble jeg første jenta til å klare "eskimorulle" med kajakk! Det går ut på at man snurrer helt rundt i kajakken så man har hodet under vann og så skal man komme seg opp igjen uten hjelp av andre. Det krever litt teknikk, men den begynner jeg altså å mestre nå. Vi skal være en del i basseng utover vinteren og jeg gleder meg til å bli bedre på stuping og kajakk. Vi skal dessuten lære noe som heter undervannsrugby, og det blir nok veldig spennende! Nå har dessuten internalivet begynt å krydres med diverse rampestreker, så her om dagen var plutselig flere dører forsvunnet! :p Det viste seg snart at min dør var en av disse, men den ble etterhvert levert tilbake. Jeg har hatt høstferie fra torsdag av nå og jeg savner folkehøgskulen masse allerede, selvom det er veldig koselig å se igjen oslo-venner. Akkurat nå holder jeg på å mase på pappa om at han skal bli med på skogstur, for det er så fint vær! Dere får ønske meg lykke til... :p


Den ene minibussen ville først ikke starte da Vatn og Egypt-klassen skulle til Mulevika,
så da ble det naturligvis en del herjing mens vi ventet på hjertestarter.
Så kom vi oss endelig av gårde og det var en flott busstur i strålende vær!
Da vi kom fram hadde jeg og to andre en liten photo shoot på steinene langs stranda.
Så tente vi bål og stekte pinnebrød og koste oss masse i den deilige solen
Og sååå var jeg hjemme igjen. Dette er et bilde fra da Ann Christin og jeg var på høsttur ned til Bogstadvannet i går.

2 kommentarer:

Anke sa...

Oh, that's just beauuuutiful! We are so pretty!

Inger K sa...

No doubt about that! :)