søndag 28. september 2008

Elevkveld med Vatn





Hei og hallo :) Hele denne uken har alle i klassen min vært veldig opptatte med å planlegge elevkveld, og den ble avholdt med stor suksess i Peisestova i går! Vi hadde Hawaiitema, så fra kl 7 til 10 i går var hele skolen utkledd som hulahulafolk! Vi hadde dessuten et par palmer, en smådjevel og et par infødte på besøk. Kvelden besto av hula-dans, bananspisekonkuranse, surfekonkuranse, sketsj, limbo, allsang og masse annen moro. Salen var i full fyr hele kvelden, og til da vi til slutt skulle kåre kveldens klasse sto folk på bord og stoler og heiet. Jeg fikk ikke tatt så mange bilder under selve opplegget, men jeg vet at mange andre har det, og når jeg får tak i dem skal dere få se også! Men foreløpig får dere klare dere med disse... Edit: Får desverre ikke lagt ut bilder akkurat nå, skal se om jeg får gjort det senere! Se forøvrig folkehøgskulen sin hjemmeside for bilder fra juvingen! ;)

Ingen kommentarer: