mandag 19. januar 2009

Det Beste

det beste er å ha besøk på rommet


det beste er å dra på Jason Mraz-konsert i april



det beste er å farge håret mørkt



det beste er å klare å rulle rundt i kajakk



det beste er å ha en dobok



det beste er å se fjell når du går ut av døra eller kikker ut av vinduet



det beste er å trene sammen med folk du er glad i



det beste er å dra på topptur



det beste er å være med på å planlegge et tredagers rollespill for hele skolen


det beste er å glede seg til å dra til Egypt



det beste er å ikke vite hva en skal gjøre neste år, men vite at ingenting haster



det beste er å heise noen ned fra taket for å skremme Guro



det beste er å være frisk



det beste er å drikke kakao med venner



det beste er å lure på om en skal reise jorda rundt



det beste er å savne alle hjemme, men ha det bra i Ørsta


det beste er å smile

6 kommentarer:

mams sa...

én av dine gode egenskaper: du vet å nyte og verdsette det som er godt i livet :) fortsett med det!

Tore sa...

Så fint hår! :-) Noe å tenke på for meg også?

Ragnhild Regnbue sa...

JEG er best!

Er det forresten fortsatt jeg som "kjøpte" hårfarge til deg?

Inger K sa...

His du har lyst..men du kan godt kjøpe en kebab til meg når jeg kommer til oslo i stedet:)

Anke sa...

HERLIG! Rett og slett herlig! Så du har samme hårfarge som meg nå, eller? Veldig fint :D Jeg liker ideen om dobok! Kanskje jeg skal låne den ideen! ;) Jeg sitter og hører på Harry Potter på engelsk lydbok! Det er best det! Også lager jeg matpakkelapper, for det blir folk gla' av! Snart er det kveldsmat og filmtitting med morsomme mennesker :) Jeg er glad i deg du besteste beste!

Imlebimle sa...

wæ har du farga håååret?? det var veldig fint! :)) nammesmilet! :D