søndag 21. juni 2009

Som en gepard på effedrin

Akkurat nå sitter jeg og merker hjertet mitt dunke til denne sangen her:

Jeg vet at du akkurat nå sveipet fort over videobildet med øynene, før du hoppet rett til denne neste skrevne linje. Jeg vet at det er tiltak å trykke på play-knappen. Jeg vet at det er vanskelig å skjønne hvordan det går ann å være så fanatisk opptatt av èn artist så lenge uten å gå lei. Jeg kan ikke gjøre mer enn å håpe at du en eller annen gang utsetter TV-kikkingen noen minutter til fordel for denne sangen eller denne linken.

Anyway, i morgen har tiden faktisk kommet for enda en Mraz-konsert! :D Martine fra folkehøgskulen kommer sammen med noen venner og skal på konserten og overnatte hos meg i morgen. Det gleder jeg meg veldig til! Og jeg gleder meg selvfølgelig masse til selve konserten også, og til å gifte meg med Jason etterpå. Det blir nok en fin dag.

martine Meg og Jason Mraz =p
Martine                                     Selportrett i Mraz-stil

Jeg lærte noe i dag: Tørkede sjøstjerner er ikke å anbefale som hundefór. Ronja paint1- Bakgrunn for lærdom: Etter jobb i dag ble jeg og Ronja med pappa til Asker da han skulle dit for å fikse noe på regatta-båten han er med på. Mens han herjet oppå dekk, vandret jeg og Ronja rundt på land og koste oss med å vasse litt og å jage fugler. På en av bryggene fant vår lille røverdatter en meget flat og dehydrert sjøstjerne. Den plukket hun fort opp og deretter trasket hun rundt og bar den stolt i munnen i noen minutter. Så spiste hun den. Og om kvelden var hun hjernen bak en litt skittengul elv som randt nedover asfalten i nabolaget. Vi har en veldig kul hund!

(På tirsdag drar jeg til Voss på ekstremsportveko for å treffe igjen masse Møre-venner og for å rafte og elvepadle og se på masse psycho folk som gjør psycho ting. L.O.V.E.L.Y!!!)

I kveld var Simen her og bidro til en meget sunn og usunn kveld. Sunn fordi vi spiste kyllingsalat. Usunn fordi vi bakte boller og spiste dem sammen med is og annen drit. Den var også veldig morsom fordi vi satt og så på Monty Pytong og fordi Simen stolte på meg nok til å la meg bleke håret hans.CIMG8295

2 kommentarer:

Ragnhild Regnbue sa...

Hva ER det du fôrer bikkja vår med? mamma blir lei seg! D:
Jeg hørte faktisk på den sangen, eller, nesten hele...
Og så er det en ting du må lære: Legg ut resultatet av prosjekter også! Jeg vil se hvordan det ble! :D
Mamma hilser

Anke sa...

Jason Mraz! Kunne ikke han holdt seg her i USA mens jeg er her?? Istedet går Michael Jackson hen og dør (ikke det at de to tingene har noen særlig sammenheng, men, men). Livet her er bra med mye moro, solskinn, høye temperaturer og bading i Lake Powell!