søndag 15. november 2009

You only get one life to learn…

I dag fikk jeg meg en stor overraskelse: jeg har lest ferdig to pensumbøker! Gratulerer til meg! :D Som belønning skal jeg straks begynne på boken mamma sendte meg, “Drømmehjerte” av Cecilia Samartin. :)

For å oppsummere livet mitt siden sist begynner jeg der jeg slapp: på Vamp-konsert. For ikke bare ble det konsert den dagen, jeg og en annen fikk også henge sammen med Vamp både en stund før og etter konserten. Det var veldig gøy, og repportasjen ble sånn passe bra den også. PB050004 - Kopi

PB050011 PB050027 Samme torsdag ble jeg også dyttet på en legevisitt av håndballtrenerne mine pga det dumme kneet jeg hadde vridd. Av legen fikk jeg beskjed om at jeg måtte være forsiktig i flere uker framover, og bare trene med kontrollerte bevegelser. To minutter etter legebesøket vred jeg kneet for tredje gang… Jaja, det går bedre nå! :)

Forrige helg var jeg på besøk hos tanta mi igjen, og det var, som alltid, veldig koselig! Fikk slappet av, bakte kake, var med på søndagsskole, gikk tur og så cupfinale – fin helg!

På torsdag var det Pressepris for oss på journalistikk. Det innebærer at de beste arbeidene til 3klassingene mens de hadde internpraksis i høst ble premiert. Så da pyntet vi oss, spiste god mat og hadde det gøy på Rokken. Som dommer hadde vi Espen Graff, som har studert her tidligere :)

Helgen har jeg brukt til å lese, en bitteliten joggetur og litt pizzabesøk i går kveld. Denne uken er satt helt av til å forberede PreTV, altså en prøve-TV-sending! Så en eller annen dag skal jeg ut og filme et kor/orkester som øver til julekonsert og så skal jeg redigere det til en repportasje…og jeg synes det er kjempegøy!

Forresten:
Du har skrevet en meget god oppgave, og viser at du har satt deg inn i flere analysemodeller som blir brukt godt på den aktuelle filmen. Du har vist at du behersker pensum ved å bruke det på en overbevisende måte. Litteraturtilvisninger og liste er med og det ser slik det skal være.”
--> 24timers-strategien min har vist seg å fungere godt! :p

…there’s only so many brain cells that you can burn!

2 kommentarer:

Anke sa...

Reparo! ...funka det? Føles kneet bedre? ...søren, jeg tror ikke jeg er helt god på healingformler...skulle ønske det var like lett å reparere mennesker som ting, men, men... Tommelopp til 24timers-resultatet ditt ;)

mams sa...

jeg blir jo så oppløftet av å lese de blogginnleggene dine :))) stor klem til deg