torsdag 5. november 2009

My saucy scenes

Jeg fikk til slutt skrevet og levert oppgaven. Applaus til meg! :)
Desverre er det slik at oppgaver tydeligvis aldri tar slutt, så nå “jobber” jeg med en ny en. Men svaret på den er at jeg skal skrive en repportasje fra VAMPkonserten jeg skal på i dag, og det er jo ikke å forakte! ;) Om noen har lyst til å ta turen hit for å bli med på konserten så er de forresten hjertelig velkomne! Klassen min har nemlig så forferdelig dårlig råd, så jeg skal til en viss grad stå alene og digge den vakre musikken i dag. Men det gjør meg egentlig ingen ting.

I helgen var Tonje på besøk, og det var utroolig koselig! På fredag var vi innom folkehøgskulen og spiste middag og kikket litt rundt. Det var veldig gøy, men merkelig- det er ingen tvil om at det er FOLKENE som gjør skolen til det den er, og folkene der nå er feil. På lørdag var vi på en fjelltur tvers over fjorden her, og den ble veldig fin! Sammen med 4 andre fra klassen min her, vandret vi langs bratte stup og fantastisk utsikt opp til “Hveten” og kokte pølser på primus. 

PA310012

PA310018PA310026 På kvelden var det Yoga Fire-konsert, og den var også morsom :) På søndag måtte Tonje desverre tilbake til barteby, mens jeg tok en tur til Ålesund for å spille kamp. Den gikk slik. (“Les meir” om siste kampene til 4div).

På mandagens trening var jeg så heldig å vri kneet. Så har ikke blitt mye spretting på meg denne uka! (Bortsett fra da jeg ville åpne en dør med å sparke på døråpner-knappen i stedet for å trykke på den, og endte opp med å vri kneet ENDA en gang).

I helgen satser jeg på en liten tur til Midsund for å hilse på min kjære lille tantefamilie der, det blir bra! Til slutt vil jeg gjerne minne om at Jason Mraz er tilnærmet Gud, og alle bør ta seg tid til å høre på sangene hans og lese bloggen hans:

- In a film, anything’s possible. It’s just a film after all. Every thing’s made up. So I hope you’re making up something saucy for your own scenes. Be a “I’m glad I did” instead of an “I wish I had.” Cause from what I’ve seen of it so far, the reviews are worth every bit of the rave.

3 kommentarer:

Randi A sa...

Og den lille tantefamilien gleder seg til Tinebesøk. :-)

mams sa...

ha en deilig helg i Midsund - fordi du fortjener det :)

Anke sa...

Jason er klok! Ser ham for meg som gammel mann, med laaangt sølvgrått skjegg og halvmånebriller (nei...vent litt...er Jason rektor på Galtvort?) Nå har jeg begynt å lese Harry Potter og halvblodsprinsen høyt for June! KRIBLE i magen! Og på mandag kommer Jamie Cullums nye album ut, og som du vet, så er jo han min Jason :D