torsdag 27. august 2009

Overrasket?

over enda et blogginnlegg? Jeg også! Men jeg tenkte å fortelle dere om hva jeg har lært siden jeg kom til Volda for drøye to uker siden.
Altså, jeg har lært at:

- jeg må på IKEA når jeg skal en tur hjem i september, slik at jeg (mamma/pappa) kan kjøpe fine ting jeg kan ha i hybelen
- vi virkelig var ekstremt heldige med været i fjor høst!
- Kiwi-butikkene er litt for flinke til å fjerne varer som har gått ut på dato
- man blir meeeeget støl etter første håndballtrening på halvannet år
- det går ann å kjøpe bukse på Cubus hvis man er i nød
- brød må deles opp i tre og tas opp av frysern etter behov
- det er mye morsommere å spille gitar enn å lese pensumbøker
- penger flyr fort! Særlig når man går til annskaffelse av nytt kamera (men jeg TRENGER jo et kamera, og dette har jeg ønsket meg lenge!)

- det er vanskeligere å finne en egen nyhetssak å skrive om enn jeg noen gang har tenkt over! (om noen har noe utrolig godt sladder fra Oslo-området jeg kan skrive nyhetsrepportasje om, så skrrrik ut!)
- når det ser ut som man koker opp for lite spaghetti, så er det antakeligvis mer enn nok
- jeg mest sannsynlig er den eneste studenten i Volda som klatrer i trær
- journalistikkstudenter er utrolig kule og koselige folk
- det er lett å finne ut at man skal blogge litt når man leser om journalistikkhistorie

punktum

3 kommentarer:

Anke sa...

Jeg likte spesielt punktumet ditt! Veldig deskriptivt! Du har det bra :D Jippi! Det visste jeg vel! (overdreven bruk av utropstegn? I don't think so!!) Nyhetssak fra Oslo...nah, hva skjer vel i lille Oslo, den planeten? Nei, Bergen er byen! Du kan skrive om at det er veldig rart at ikke Bergen har en helt egen butikk viet bare til regntøy, paraplyer og gummistøvler! Du kan skrive om studentene som ikke drikker...hva de finner på i fadderuka! ;) Du kan skrive en artikkel om hvorfor folk bør begynne å sende mer håndskrevne brev!!! (det kommer nok i posten til deg etterhvert :D Når jeg kommer så langt :P ) Good night!

Ragnhild Regnbue sa...

Å, så stilig det kameraet var! :D Sykt kult!

Randi A sa...

Jeg trodde du var inne i en blogg steam, jeg, men der tok jeg grundig feil, gitt... Håper du snart skriver mer om livet i Volda! Vi skal forresten til Ikea på fredag, så hvis du trenger noe, kan jeg kjøpe med meg. -tror vi har litt plass. ;-) Klem