onsdag 26. august 2009

Tsjællengsj

Jeg fikk for noen dager siden en utfodring av Anke som jeg føler jeg må svare på. (Din utfordring teller ikke, Ragnhild). Oppgæva er slik:

1. Gå inn på biletemappa di på dataen
2. Trykk på den mappa som har den lengste tittelen
3. Legg ut det åttande eller tolvte biletet
4. Forklar kva du tenkte idet biletet vart teke
5. Utfordre fire andre bloggarar

DSC01064Dette bildet her er av Martine da vi satt på flyet på vei til min (vår) livs beste London-tur, nemlig da vi dro til London for å kjøpe Harry Potter and the Deathly Hallows sommeren 2007! Da jeg tok dette bildet kan jeg tenke meg at jeg gliste som en gæring, for det gjorde jeg egentlig hele den turen. Jeg var uten tvil rimelig hyper og tenkte nok stort sett bare på hvor utrolig mye jeg gledet meg til å stå i kø og lese den siste boken. Og så tenkte jeg nok litt på at det var teit av meg å glemme Mugglecast-Tskjorten min, den samme som Martine har på seg på bildet. Dessuten er det en prestasjon å få denne jenta her til å smile på bilder, så jeg var nok ganske stolt over å få til det! :p

Jeg utfordrer herved:
- Tante Randi
- Janker
- Marina
og
- Olga

Forresten så vil jeg legge ved videoen av en sang jeg elsker! Det er festivalsangen til Þjóðhátíð fra 2001, som er veldig, veldig kul- selv om jeg bare kan refrenget. Enjoooy

2 kommentarer:

Randi A sa...

Sånn, da har jeg gjort det! :-) Håper du er fornøyd;-)

Anke sa...

Najs :D Ah, sommeren 2007! Wow!!