mandag 31. august 2009

Blogg steam skal bli!

Siden min kjære tante savner meg slik, blogger jeg litt. Og så er jeg enkli bloggehumør, så det passer jo fint :)

Just nu sitter jeg og hører på Jason Mraz (surpriiiiise) og er nostalgisk. Folkehøgskule-nostalgisk, det du kommer til å være neste år Ragnhild… Var så dum at jeg plukket fram bildemappa fra Tsjekkiaturen og da var jeg i gang gitt! Yeahyeah

I kveld var jeg på min tredje håndballtrening, og det gikk ganske greit. Ingen av treningene har egentlig gått noe bra i det heeele tatt, men jeg har innsett at det kanskje ikke er så rart når jeg ikke har spilt på halvannet år. Så, som keepertrenern vår sier, skal jeg være tålmodig :)

Ellers er livet her i Volda veldig bra! Ikke har jeg lest så veldig mye enda, ikke har jeg kjøpt alle bøkene og ikke har jeg skrevet noe særlig på oppgaven som skal leveres på onsdag, men jeg tror nok jeg bare trenger litt tid til å ta inn over meg at jeg ikke lenger kan leke hele dagen! :p

Ja, dette ble en kort og enkel oppdatering, men det får holde. Forresten så synes jeg dere kan ta en titt på videoen som ligger først på denne siden. Kanskje er det et kjent fjes der? :p

Gnatt

2 kommentarer:

Randi A sa...

Tusen takk IK! :-)

Anke sa...

Najs! Jeg liker at det plutselig har strømmet på med blogginnlegg her :D Najs nostalgifilm og fadderuka så ut som den hadde vært knall! Fin fisk :) Savner deg!