mandag 12. oktober 2009

Fish pins

God dag godtfolk! Og det er virkelig en god dag: finværet har nemlig vært på besøk og forsøker desperat å holde seg fast her litt lenger. Sola var tydeligvis lei av alle Oslofolka, og tok seg en velfortjent pause her på Sunnmøre i helgen. Følelsen av å kikke ut av vinduet lørdag morgen var helt vidunderlig. TUR! tenkte jeg, og så prøvde jeg å få med meg folk. Men neida… Noen skulle til Bergen, noen hadde “andre planer” og noen skulle på kino. KINO?! sa jeg. Man drar ikke på kino den første dagen sola viser seg fram på halvannen måned! Så da tok jeg meg en joggetur i stedet, så fikk jeg i hvert fall oppholdt meg utendørst en liten stund. Og så dro de ikke på kino likevel, men på kafe. Og da var jeg med og det var veldig koselig :)

Forrige helg var jeg på besøk hos Mali i Sogndal! Hun skal nemlig ut i verda og reise i 6 mnd fra den 27 oktober, så jeg ville si hadet. I Sogndal fikk jeg god mat, latter, frisk luft og en liten hund (Miko) å kose med.PA020002 PA030005 Torsdag for halvannen uke siden var dessuten Elisabet på et kort besøk, og det var veldig hyggelig! :) :)PA010001 Og onsdag forrige uke lagde jeg og de to hybelvennene mine hamburgere og muffins, og spiste vår første felles middag! Det smakte godt.
PA070017 PA070013 PA070018 Lena til venstre og Jeanette til høyre =)

I dag har jeg skrevet en bittebitteliten oppgave og spilt gitar. Og sett på de fine fjellene som har masse snø på seg som jeg gjerne skulle stått på ski på. Nå skal jeg spise fiskepinner. First Price.
Digg.

2 kommentarer:

Anke sa...

Vi har fått solskinn her i Bergen også! Jippi! Og jeg har truffet Oslofolk! Veldig veldig bra =) Idag hadde jeg breddetest i exphil! Det gikk også veldig fint, selv om jeg ikke gadd å lese noe i helgen og bare feiret bursdag, var på kafé og var Bergensguide ;)

mams sa...

First Price fish pins er IKKE digg!