tirsdag 20. oktober 2009

Remind me of the glory

I DAG:

- annkom min nye mobil Heltnevegen 3A! :D PA200006…Det var på tide fordi min kjære gamle trofaste K800i bare så vidt hang med. Bokstavelig talt… (knapper festet med kitt)
PA200004 PA200005

- så jeg på Knerten, Kill Buljo, Barbiereklame og MGP Junior musikkvideoer under forelsning. Faktisk så var det det som VAR foreleseningen. (samme lærer som under)

- sang jeg Fader Jakob under neste forelesning. Og ja, også dette var del av undervisningen! :p (Læreren i dette faget heter forresten Inger og er dansk og kul. Jeg synes forresten det er ganske morsomt at jeg læres opp i å snakke tydelig av en danske)

- latet jeg som jeg var politi. Lytt på loop fra dagens sending på voldastudentradio.no for ytterligere informasjon.

- kastet jeg ball med romveninne Lenas veldig søte 3 år gamle fadderbarn. Han heter Mio og blir nok en god håndballspiller etter hvert :p

- var jeg sliten på trening. ¨

- hører jeg på Jason Mraz og er mett fordi jeg har spist god kyllingsalat til middag.

- er det stjerner ute

I GÅR:

- spiste jeg svele til lunch

- fikk jeg brev fra Anke!!! :D

PA200009

- fikk jeg endelig sett 71 grader nord fordi vi hadde fri fra trening :) (Takk til Lena for TV!)

- fant jeg ut at romveninnen min Jeanette er datteren til (og følg godt med nå) søsteren til Elisabets svigerinne. Altså er barna til Elisabets bror kusine med min romveninne. Verden ER liten!

I HELGEN:

Var jeg i Trøndelag og spilte to kamper med håndballaget. Vi bodde på fint hotell med god frokost og på lørdag fikk jeg til og med møtt Astrid litt og brukt litt penger på HM. Dessuten kom Åsa og så på kampen i Levanger! :D Den kampen vant vi forresten :)PA170006 På søndag tapte vi. Men det var en veldig fin helg, deilig avbrekk fra Volda :)

PA170003PA170009

2 kommentarer:

mams sa...

de glade har det godt :) og gratulerer med fine mobilen, som ligger så fint på fine papiret når den blir avbildet ;-)

Anke sa...

Jeg lærer norsk lingvistikk av en amerikansk dame...så du er ikke den eneste som ler litt av ironien i sånt ;) Værsågod for brev! Brevskriving og kaffelatte er mine avbrekk og høydepunkt når jeg har lange timer med lesning på biblioteket =) Veldig bra! Jeg savner deg!! Håper verden ER så liten at vi bomper inn i hverandre når jeg er hjemme i slutten av neste uke!

nei, nå må jeg skrive ferdig exphiloppgaven min, for den skal leveres om nøyaktig 4 timer (senest!)

Klem!