søndag 13. desember 2009

Eksamensstemning

Var det juleinlegg du sa Anke? Jaja, her skal du i hvert fall få en slags oppdatering!

Studentlivet er veldig gøy, bare untatt den tiden da man stresser med eksamen. Og det er nå. Og det er derfor det ikke har blitt så mye blogging i det siste. Har hatt en og en halv eksamen til nå. Første var en enkel, muntlig Fjernsynseksamen der man bestod bare man kunne slå på kameraet omtrent. Så hadde jeg eksamen i Medievitenskap og det gikk egentlig ikke så bra. Menmen. Og på tirsdag har jeg siste eksamen, og den er i jouralistikk og jeg aner ikke helt hvordan den skal gå. Vi har i hvert fall hatt masse kollokviemøter her hos oss hvor vi i tillegg spiser middag sammen og ser på barne-TV :)

Noen bilder fra desember kommer nu:Juletretenning i hovedgata!PB290011

På juletretenning i hovedgata første søndag i advent! (Nathalie) (Juletre)

                 Bilder fra tur med Sol forrige helg:
PC050003 PC050006 PC050016

My room at the moment. Med både mammas og pappas julekalender hengende langs veggen :)PC130002

Og hvis noen lurer, så er yndlingsjulesangen min for øyeblikket denne her: http://www.myspace.com/tristanprettyman
(Ja, Jason Mraz er med på den, men den er ikke hans…!)

Takk for seg

5 kommentarer:

Randi A sa...

Godt å se at plantene har det bra hos deg. :-) Lykke til med eksamen! Klem

Anke sa...

Tusen takk =) Jeg får liksom viljen min! Wohoooo! Nå gleder jeg meg sånn til å komme hjem og se igjen deeeeeeg! Åh, fiiiiiiin julesang!

Inger K sa...

Hehe, plantene de..har det vel egentlig ikke SÅÅÅ bra.. :p Den ene lider stadig vekk fordi jeg glemmer å flytte den vekk fra over varmeovnen, og den som går i spiral har begynt å få noen vakre gule blader...men resten koser seg tror jeg! ;p

Randi A sa...

Man må regne med litt svinn, IK. ;-) Bare husk å sett dem svalt i ferien. Gjerne i en dusj, badekar eller vask. -men la de trekke seg god og full av vann før du reiser(sett dem i ei bøtte over natta) eller noe. :-) Lykke til!

Katta sa...

Hei, jeg er hu venninna til Ingvild forresten.. :P Men jeg bare lurte på - for jeg har også tenkt til å prøve å komme inn på journalisthøyskolen, så jeg lurte: Er det vanskelig å komme inn? Hva må man ha i snitt? :D Godt nyttår! :D