torsdag 3. desember 2009

For deg, Regine

Gjennom mange måneder har jeg og flere tusen andre fulgt bloggen til Regine Stokke som har kjempet mot blodkreft. Jeg har også hatt linken til siden hennes liggende en god stund. I dag døde Regine, 18 år gammel. Regine skrev ofte om alt hun hadde lyst til å oppleve, om det livet hun drømte om å skape for seg selv. Av en eller annen merkelig og forferdelig grunn skulle ikke hun få den muligheten. I morgen når jeg tar eksamen i medievitenskap skal jeg gjøre det med glede og takknemlighet. Den muligheten som Regine aldri fikk, skal jeg IKKE ta for gitt.

Jeg håper du har det fint nå, Regine. Du vil ikke glemmes.

1 kommentar:

mams sa...

Takk for alt du har lært oss Regine, og takk til deg Inger som forstår hvor verdifullt livet er og vet å sette pris på det!