torsdag 31. desember 2009

Rise

Jeg har en yndligsbok (serie), yndlingsartist og nå var det jammenmeg på tide at jeg fikk en yndlingsfilm også. Egentlig så jeg denne filmen for første gang for flere måneder siden, mens livet mitt enda var trygt tvundet rundt Møre Folkehøgskule. Men jeg har aldri glemt den, og nå bestemte jeg meg for at den er yndligsfilmen min: “Into The Wild”. Ikke minst på grunn av sangene i den! De er helt, helt, helt fantastiske! Feks denne:

Such is the way of the world
You can never know
Just where to put all your faith
And how will it grow

Gonna rise up
Burning back holes in dark memories
Gonna rise up
Turning mistakes into gold

Such is the passage of time
Too fast to fold
And suddenly swallowed by signs
Lo and behold

Gonna rise up
Find my direction magnetically
Gonna rise up

Nå kommer snart filmen til meg i posten! Yey!

God Jul og Godt Nyttår!

PS: Mitt nyttårsforsett er å bli mer miljøvennlig. Dusje kortere, bli enda flinkere til å slå av lys og sørge for at mer papiravfall får evig liv. Håper dette også blir et av dine nyttårsforsetter!

4 kommentarer:

Anke sa...

Hmmmm...ja, den dvd'en har jeg sett på tilbud på platekompaniet...så den er altså verdt å kjøpe? :)

Inger K sa...

VELDIG VERDT! :)

Marina sa...

Min favorittfilm også! :D

Katta sa...

Bedre sent enn aldri :P Takk for fint svar :)