lørdag 16. januar 2010

Jeg har tatt noen bilder

Vil dere se? *JAAAAAAA!!*

P1140011 P1140012

Det henger noen avdanka ballonger i treet på bildet til venstre. Det synes jeg er kult! Og fjellene…de er alene en god grunn til å befinne seg i Volda!P1140013P1140015P1140014 

Ja, og så har jeg lagt meg til et par luksusvaner her i V-town. Helt siden jeg kom hit, har det aldri gått mer enn to dager uten at jeg har et glass oliven i kjøleskapet- de er min sjokolade kan man vel si! (Men dette er den først uken der jeg har tre forskjellige sorter!) MEN det er jo forfryktelig sundt da! :D Og nå har jeg begynt å spise masse avocado også, det er jo så syykt godt! (Og vanvittig sundt!) Dessverre er disse gode vanene vonde å vende, så jeg oppfordrer herved alle Marianne-mammaer og Tore-pappaer til å bidra en smule til at en fattig student kan fortsette å kose seg litt.

P1160019 P1160020

TAKK FOR DEEEET

4 kommentarer:

Anke sa...

Haha, jeg skal si deg hvem som har dyre vaner jeg: JEG! For gjett hvem som var på cdon.com idag og sjekka priser: JEG! Farlig det! :P Men jeg liker oliven og avocado fetisjen ;)

Takk for kompliment på genser! Er svært god og varm for tida! Unntatt på fingre og tær da...de er alltid kalde...

Men dette fantastisk programmet til bloggen...til oppsett...hvor har du gravd opp det hen da? Jeg kanke sånt, jeg tenk! :P

Volda er fiiiint!

Inger K sa...

http://download.live.com/writer Feks her! :)

Tore sa...

Herlige fjellbilder!!! Sukk...

mams sa...

kan'ke drive og sende avocado og oliven i posten akkurat... og penger vil du ikke ha... bare en ting å gjøre da: flytte hjem igjen :b