tirsdag 19. januar 2010

Karbohydrater, ja takk!

Da jeg kom til Volda etter juleferien forrige søndag, bestemte jeg meg for at nå skulle jeg begynne på den derre lav-karbo-greia til Fedon for å motvirke visse…la oss kalle dem “tendenser”.

Og jeg har vært veldig flink altså! Spist masse avocado, mye kjøtt og fisk, grønnsaker, ost og H-melk. Men i dag gadd jeg ikke mer. Lena hadde litt hvitløksbrød til overs og kakaoboksen stod veldig ensom på hylla. Jaja, jeg regnet vel egentlig ikke med at jeg ville holde ut så lenge uansett! :p Så nå er jeg mett og fornøyd, og har funnet ut at denne “dietten” uansett ikke passer til nyttårsforsettet mitt. Endte opp med at jeg spiste alt for mye kjøtt nemlig. Og er det noe vi koser oss for mye med her i verden er det kjøtt! Om absolutt alle spiste like mye kjøtt som oss nordmenn, ja, da hadde alle verdens problemer vært løst, for å si det sånn..!

Nå gleder jeg meg til spaghetti i morgen. Mmmm :D

spaghetti

1 kommentar:

Anke sa...

Søta! Men du, hvilke tendenser er det egentlig du snakker om?! Det må være svært svært usynlige tendenser i så fall!