fredag 22. august 2008

Pæcking

Nå holder jeg på å pakke. Ting og tang (hovedsakelig klær) har ligget strødd rundt på gulvet en stund, men nå har det meste av det havnet oppi bager. Hittil har jeg to bager. To stappfulle bager. Og det blir flere! :p Håper skapet der borte har god plass... Forøvrig gleder jeg meg syyykt nå! Vi drar kl 6 i morgen, men jeg tipper jeg kommer til å være våken nok. Faktisk har jeg planer om å være våken hele natten for å fullføre vampyr-boken min, "Breaking Dawn". Egentlig er jeg veldig sur på den boken akkurat nå, for det skjedde noe som jeg aldri hadde lyst til at skulle skje.. Nåååå må jeg bli ferdig med å pakke. Æsj..jeg liker ikke pakking...

Jag vil bare seie at jag kommer at sakna alla masse! Skal prøve å huske på dere..! :p (dere vet hvem dere er....)

Og hvis noen lurer, så kommer jeg ikke til å fryse på tærne. Det har mamma sørget for med de 6 nye ullsokkeparene hun har skaffet meg.

1 kommentar:

Anke sa...

All was well for Harry, so I bet everything goes well for you too! Me on the other hand haven't even started to think about packing...or...well...I just haven't started doing it! Hmmm...dette ble visst engelsk...Ikke røp noe fra vampyrboka! Vi kan diskutere når jeg har lest!