søndag 24. august 2008

Velkommen til Ørsta!



Hola! Nå er jeg godt plassert i Ørsta på Møre Folkehøgskule, og har det veldig fint! =) Er jo litt rart disse første dagene, nå som ingen kjenner hverandre skikkelig, men det går jo fort over. Det er 5 linjer her: Animasjon (Lasse Gjertsen gikk her), Opplev Kina, Adventura Afrika, Adventura Egypt og min linje- Adventura Vatn. Vi har ikke gjort noe spesielt med vår linje enda, men i morgen blir første ordentlige gruppe-samling, folka virker i hvert fall helt supre! Vi var på første skole-tur i dag opp og ned og opp og ned over et par tre av mange tusen topper her oppe. Man kunne velge mellom kort og lang tur, men tøffe meg valgte selvfølgelig den lange;) På denne turen fikk jeg bekreftet mine mistanker: Jeg er ikke i så veldig god form. Meeeen det håper jeg at endrer seg etter hvert.. Vi har hatt flott vær både i går og i dag så alt i alt var det en kjempetur! :D Nå sitter jeg i peisestova og skal spille kort med en gang jeg er ferdig med dette. Maten her er veldig god og utsikten fra rommet er upåklagelig =) =) Hvis noen lurer på noe, så bare kommenter;) Piz åut

5 kommentarer:

Ragnhild Regnbue sa...

Tøft! mamma er litt trist fordi d\rommet ditt blir brukt som lager, som om du ikke skulle ha bodd der lenger:P Det er litt slitsomt xD MEn det virker som om du har det bra! Jeg fant forresten loggboken din fra Amerika! Jeg har rydda, nemlig! ;)

mams sa...

jada jada mamma er sentimental i dag, men hadde vel vært verre om hun ikke var det, eller hva? ;-)
men hun ble litt beroliget av å lese dagens innlegg :->

Elisabet sa...

Fantastisk natur og flotte bilete! Skjønar at du har fått ein god start i Ørsta! Håpar du skriv jevnt og trutt på bloggen din, slik at me kan følga med på korleis du har det.

Havørn sa...

Bra at du har fått et godt førsteinntrykk av Sunnmøre. Berre vent til regnet byrjar å piske sidelengs inn på ruta, og rånarane svir gummi på rutebilstasjonen!
Då får du sjå korleis det verkeleg er her=)

Janker

Anke sa...

Oh my God så fint det ser ut der! Åh, så digg med tur :D Jeg driver frenetisk pakking og liker det ikke! Det er hardt! Men ellers gleder jeg meg ganske så mye til å komme meg avgårde! Bare litt under to døgn til det er min tur å starte folkehøgskole! YES! Så bra at folka er supre! Sånn skal det være! Veldig glad i deg! Ditt Ankebankebrett!