fredag 25. september 2009

Det er en del av prosessen. Oh right

Dager farer forbi, og Inger farer litt hit og dit hun og. Den siste lille turen min gikk til Oslo og Fridas konfirmasjon! Det var deilig å være hjemme litt og få ferdig mat og treffe gamle kjente, både KG-folk og Møre-folk! Dessuten ble det en veldig fin konfirmasjonsfeiring og det var godt å se igjen Elisabet-familien! Men det kan se ut som jeg valgte feil helg å reise hjem på..nå har nemlig halve journalistklassen tatt seg ferie! Heldigvis er vi noen kule som er igjen, så i kveld skal jeg i barnebursdag! :)P9190041  Trondbilde P9190035 P9190021 P9180010
Men nå er jeg tilbake i Volda igjen, tilbake i REGNET! Det stygge, stygge regnet som ALDRI gir seg… Det skal faktisk litt til før jeg irriterer meg over været, så det sier litt om hvor myr drittvær det har vært her i høst. Tydeligvis var vi helt vanvittig heldige med været i fjor høst, da klaget jo faktisk lærærne på at vi aldri fikk oppleve ekte sunnmørsvær…! Nåja..jeg har blitt bittelitt flinkere til å lese, og det er jo bra! I dag kjøpte jeg forresten enda en pensumbok. Den heter “Mediekultur, mediesamfunn”, spennende ikke sant? (not)

Hjemme i Oslo skaffet pappa meg endelig en capo, så nå har jeg begynt å øve på masse nye sanger som jeg ville ha capo til. En av dem er faktisk Tir n’a noir av Vamp…men det er litt vanskelig da.
P9250009 På onsdag var jeg en tur til Ålesund Sjukehus og fikk resept på denne: P9250005 På en eller annen måte har jeg nemlig mest sannsynlig klart å “pådra” meg den fine eksemstypen psoriasis..yey! Da jeg først var i Ålesund, tok jeg meg en tur på kjøpesenteret på Moa og kjøpte meg nye håndballsko-endelig! Etter to treninger med dem, er jeg veldig fornøyd! :)
P9230002 I morgen skal jeg forresten spille min første kamp med laget her i Volda! Gleder meg veldig, men er ganske spent også…det virker i hvert fall som jeg har klart å dra med meg en liten heiagjeng fra klassen! :)

5 kommentarer:

Anke sa...

Nåja, å pådra seg eksem høres nesten ut som om du har gått aktivt inn for å få det! :P Snakk til jenta som har lidd under forbannelsen siden de tidlige barneskoleår ;) Jeg er allergisk mot kulde nemlig! Skal vi dra til syden sammen??

Anke sa...

Lykke til på kamp :) :)

Inger K sa...

Jaaa! Dra i morgen?

Anke sa...

Ja, det hadde vært no! Men med dette herlige Bergensregnværet så frister det så mye å bli værende i denne perlen av en by :P Hivoghoi! Nei, jeg må vel egentlig bli her litt til, for å gjøre exphiloppgaven min og jobben min ;) Men til jul? ;P Eller...det er jo satt av til kvalitetstid med familien (selv om jeg skal en langhelg hjem i oktober og SE PÅ RASKE MENN!!!!!!!! med lillebror :D :D :D ) Men vi tar den planen i bakhodet ;) Interrail til sommeren kanskje???

Inger K sa...

Hm...ja, æ lik no tankegangen i hvert fall!