tirsdag 29. september 2009

The Forecast

Jeg har nevnt det før, og sier det igjen: Jeg er lei av alt drittværet her i Volda! Selv sunnmøringene begynner nå så smått å inrømme at det har vært litt vel mye regn og vind i det siste, og det sier jo litt…
Men, det skal sies at det ikke er regn HELE tiden. Innimellom er det sol i noen sekunder også. I blant er det også sol på den ene siden av huset og regn på den andre. I går haglet det til og med. Sukk. Dessuten har det nå lagt seg snø på topper over sånn ca 644 moh. (målt i forhold til at det ligger snø på min nærmeste nabo, Rotsethornet, som er noe sånn som 649 m høyt). Og det er KALDT!

I går tok jeg noen bilder av været, og alle tre bildene nedenfor er tatt innenfor en tidsramme på ca 3 min! Enjoy..P9280003 Regnbue

P9280004 Den første snøen

P9280006 
Drittvær

Dette her tok jeg forresten i dag, men synet varte ikke mer enn 10 min ca:P9290011Noe rart, lysende noe..?

I går vrikket jeg den høyre foten på trening, og det var ganske vondt og ganske kipt! Men etter litt teip og ispose trente jeg videre =) Den er litt hoven og vond i dag, men, I will survive!

Kampen på lørdag vant vi forresten! Masse! Det var visst den beste kampen laget hadde spilt noen gang. Jeg stod bare i mål i fem minutter riktignok, men det var gøy for det! I dag er det kamp mot Spjelkavik, men den skal jeg se fra tribunen. Vi er jo tross alt tre 2divisjonskeepere, så jeg skjønner jo at jeg ikke får spille på alle kamper ;)

I dag har forresten Bestemor bursdag, GRATULERER MED DAGEN! <3

1 kommentar:

mams sa...

og jeg fikk være med på by'n i oslo og feire henne, kjempekoslig :) og det er ikke alle 75-åringer som ser Jesus Christ på teater - det er skikkelig rock! finnes ikke maken til bestemor ;-)