onsdag 16. september 2009

Jeg jobber best under press

…og derfor er det ikke så rart at det går utrolig, utrolig treigt med lesingen! Mesteparten av skylden skal faktisk pappa ha. Det var jo han som gav meg gitar til jul, og tro meg, den gitaren stjeler MYE tid! Men er det rart det frister mer å klunke seg nærmere Jason Mraz sitt nivå enn å lese feks dette: “Den uformelle kanalen er også en veg som går inni redaksjonene. Her finner vi en mangslungen kildeaktivitet som rommer alt fra tips til innspill fra aktivistgrupper og pressgrupper.”? (Jeg må inrømme at jeg måtte lete litt før jeg fant en setning som var kjedelig nok som eksempel her :p) Nå som jeg har fått kamera, synes jeg at det er på tide jeg legger ut noen bilder av rommet mitt! Det er ikke kjemperyddig, men ikke på langt nær så rotete som det kan bli heller.

P9160001Det er ikke kjempefult på veggene enda, men det blir nok bedre! :)

P9160002<3 Gitaren <3

P9160004P9160007

Ze door. Legg merke til at speilet reflekterte blitzen tilbake på døren! :p Noen av de kjære pensumbøkene mine…

Fra onsdag forrige uke til mandag denne uken var jeg en tur i Trondheim for å hilse på venner fra folkehøgskulen! Vi var tilfeldigvis tre fra journalistklassen som skulle opp dit, så vi kjørte likesågodt bilen til hun ene (Kaia) opp. En veldig fin tur, og jeg hadde det veldig, veldig fint i bartebyen!

P9090010 P9100001 P9100012 P9100005  P9100010P9100016 P9140021P9140020
Disse to på bildet til venstre var det jeg reiste opp sammen med, Kaia er hun med peacetegnet og Ragna er hun under :)

Nå skal jeg snart på trening, men før det må jeg, for tredje gang i kveld, sjekke om det er noen ledige vaskemaskiner i vaskeriet. I morgen tar jeg forresten nattbussen til Oslo på helgebesøk! :)

BTW! Check this out! =] (Gå på “Laga våre 2009-10, og så på 2 divisjon)

4 kommentarer:

Anke sa...

:D :D jeg har lært masse rare lyder på forelesning! ;) egentlig har jeg ikke lært nye lyder, jeg har bare lært å høre og kjenne på dem. også har jeg lært de medisinske uttrykkene for taleorganene jeg bruker når jeg lager lydene. alt for ikke å kalle tunga for "tunga" lissom :P

Inger K sa...

Det hørtes veldig gøy ut! Jeg lærte å stille spørsmål, og å skrive en nyhetsartikkel på 10 minutter! Gøy, men vanskelig.. :)

Randi A sa...

Kjære Inger Kristine. Det med å jobbe best under press er nok desverre en familiesvakhet... Så jeg tror faktisk du kan skylde det også på Tore... Da jeg var i din situasjon hadde jeg mottoet:når eksamnensdatoen kommer på melkekartongen, da er det på tide å lese. Det er nok ikke av de beste mottoene i verden, men jeg kom meg gjennom både det ene og det andre. -til slutt... Det beste er nok å gi seg selv arbeidstid, slik at man kan nyte fritiden fullt og helt! Struktur er nok et stikkord. Kos deg i Oslo og så snakkes vi sikkert snart!

mams sa...

hehe godt noen forstår seg på hvem dine SVAKE sider kommer fra ;)