søndag 6. september 2009

<3 Tante Randi <3

Ja, det tok sin tid, men nå har endelig riktig svar på den lille utfordringen min tikket inn. Bildet innebar nemlig at jeg endelig har fått meg kamera igjen!! Gratulerer til Tante Randi!

Denne helgen har vært en veldig morsom helg: På fredag tok jeg meg en tur til Ålesund for å besøke Øystein Andre og Åse Lill i deres lille krypinn der. Vi spiste masse, masse pizza på Peppes, så på Grand Torino, shoppet littegrann på Moa og så skaffet de to seg en katt! Og den er veeeldig søt! Dessuten tok vi noen bilder med mitt vanntette-ned-til-10-meter-kamera (!!!) i akvariet til Øystein.. :p

P9040007 P9050016

I går var jeg (og omtrent alle de andre journalistikkstudentene her i Volda virket det som) nede hos noen fra klassen min. Det endte opp i et knust bord…men gøy var det! :p

Som lovet, skal jeg nå skrive noen fine ord om min kjære Tante Randi.

[IMG_2844.JPG]
Da jeg var liten (mindre?) var du skikkelig kul og og tøff og en sånn derre litt stor ungdom, særlig når du hang sammen med Else Johanne! :s Alt det der er du faktisk fortsatt! Kul, tøff og ungdommelig! Ikke verst det! Jeg digger deg dessuten fordi jeg alltid får komme på besøk, for at det alltid er koselig å være på besøk, for at du har laget slike søte kusiner til meg, for at du er så sprek, morsom, pen, snill, sterk, smart og har et hjerte av gull. Er veldig glad i deg rett og slett! <3

3 kommentarer:

Randi A sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.
Anke sa...

Najs! Men jeg synes neste jeg fortjener litt creds for god innsats! :P hehe! Kult at kameraet funker fett :D :D Grattis! Ser ut som du koser deg fremdeles! Nei, nå må jeg kaste meg rundt. Klokka er nestetn 13...jeg sov til kvart ¨på 11 i stedet for 7, som var planen...og har ennå ikke begynt å jobbe med eksamensoppgaven min idag...hmmmmm...på tide å komme seg ut av pysjen?

Randi A sa...

Tusen takk IK, jeg blir helt rørt, her! Lykke til med kameraet og velkommen hit til helga! Vi gleder oss til å se deg igjen!!