onsdag 2. september 2009

Kan man dø av å spise for mye potetmos?

Nå er jeg eeeeendelig ferdig med oppgaven min, en nyhetsartikkel om den nye flerbrukshallen på Voksen rett ved der vi bor i Oslo. Så nå har jeg feiret med litt potetmos og et glass Bris. Helt crazy, jeg vet det! Dessuten spiste jeg visst opp et helt glass med spaghettisaus i løpet av natten. Meeen, jeg ble i det minste ferdig og fornøyd :)

clip_image002

Snart (egentlig akkurat nå) skal jeg ned til sentrum og hente det nye kameraet mitt! :D Jeg har ikke noen minnebrikke enda, men det skal jeg skaffe veldig snart. Det er også flere grunner til at dagen i dag ligger an til å bli en fin en:

- Mens jeg satt og jobbet med oppgaven kom hun ene jeg bor i gang med (Jeanette) inn med sjokolademuffins til meg!
- Jeg skal kanskje spille litt volleyball, på tross av regnet
- Jeg skal på tacomiddag hos en i klassen kl 6
- Jeg skal på håndballtrening kl 9 (satser på at det går superbra i dag, ey?)
- Jeg har fri i morgen! (men den tiden bør jeg vel strengt tatt bruke på å lese….)

I går fortalte Kristoffer meg at han savner meg. Det var koselig. Jeg savner jo ham og! Og så sa Guro at hun kaaaaanskje kan komm en tur hit i helgen! Og så skal jeg muligens en liten tur til Misund neste helg. Mykje rart som skjer her i verda i kvart fall!

Nei, nå må jeg se og pelle meg nedover til kameraet mitt. Håper ikke postkontoret stenger kl 3? :s

3 kommentarer:

Randi A sa...

Det kommer vel an på hvem man spør. Hvis du snakker med Hr Fedon vil nok han si at det er mulig. Jeg tror derimot det skal ganske mye til. Ellers vi jeg bare si at vi er her, stort sett hver helg framover og at du ikke må føle noe press! Jeg skal på et ungdomsarr. fredag og søndagsskole på søndag, men du er hjertelig velkommen til å være med. :-) Du bestemmer!!

Anke sa...

Jeg liker livet ditt :)Idag leste jeg exphil-pensum, men måtte ta en pause, da jeg innså at forelseseren min (som også er forfatter av boka) er fast bestemt på å gi meg hjemlengsel. Han drev nemlig og refererte til 19 Ljarbu-trikken på Majorstua, mens han diskuterte temaet "viten". Hva vet vi egentlig? Det lurte Sokrates hvertfall på. Han kom fram til at den klokeste ikke vet noen ting :P

Inger K sa...

Jeg liker livet ditt og Anke..og skulle ønske jeg var med i det litt oftere! For øvrig vet føler jeg meg veldig klok akkurat nå, takk skal du ha! :)